Monday, May 23, 2011

melampau lampau !

blank . blank . blank . blank . tade ap dam pale coz pale mank ngah kosong , sangat boring . tybe tybe asew cam nak putar kan balek mase n pergy ke zaman lampau . mank melampau an pragai aku mintak mende yg melampau cany an . err , melampau btol laa . HAHA . ngah berusahe kuad untok hidop kat tempat baru dan maybe asing bagy aku . perlu an sokongan yg melampau hebad nye dary orang orang sekeliling . hope tade sapeh yg damn aku . coz nyat aku satu jea . nak memperbaiki kelemahan dyri . ta lupe gak nak berubah jady dewase . tanak buad pragai yg melampau . tanak bagy mak ayah aku sedeyh g nan pragai aku yg degil nak mamposh . nak bukty an kat doang yg aku mampu bine hidop aku sendyri . lash saly nak cakap kat syni . aku sayang family aku . walaupun dorang salu damn aku . air d cincang takkan putus .

No comments:

Post a Comment