Saturday, October 15, 2011

. . . . .

hary neyy mud aku agak muram . coz , takde ape yang buad aku happy . sumpah , aku memang rase tertekan dengan lyfe aku sekarang . aku tak tahu ape yang aku fikir . kalau korang tengok dgn mate kasar memang takde sapeh expect aku ade masalah . mungkin aku hebad byle wayang yang aku okayy . pretend sane sini . byle aku diam , itu bukty yang aku tak mampu nak tanggung semua yang aku pendam . mungkin , kalau aku dapat belah haty aku . haty aku dalam keadaan yang sangat sangat teruk . sbb , selame neyy aku pakse dyee simpan semua ape yang aku rasa . bodoh nye aku  . menyikse diri untuk kebahagian orang lain . takpe lah . mungkin nasib aku takde dekad syni . aku redha . aku pasrah . aku rela dengan jalan hidup aku sekarang . aku doakan org sekeliling aku bahagia . haty aku terluka lagyy ♥

No comments:

Post a Comment